АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
Проекту рішення Одеської міської ради «Про визнання таким, що втратило чинність рішення Одеської міської ради від 26.01.2007 р. № 840-V «Про встановлення розміру плати за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси»
Проект рішення Одеської міської ради «Про визнання таким, що втратило чинність рішення Одеської міської ради від 26.01.2007 р. № 840-V «Про встановлення розміру плати за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси» розроблено управлінням дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради.
1.Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв’язано шляхом державного регулювання.
Проект рішення підготовлено у відповідності до п. 6 Плану діяльності Одеської міської ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2011 рік, затвердженого рішенням Одеської міської ради від 28.12.2010 року № 23-V.
Практика застосування нормрішення Одеської міської ради від 26.01.2007 р. № 840- V «Про встановлення розміру плати за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси» свідчить, що дане рішення потребує скасування у зв’язку з тим, що суперечить нормам Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
Абзац 2 ч. 3 ст. 6 нині діючого Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» зі змінами від 07.07.2010 р. № 2451-VI передбачає плату за видачу довідок з реєстру документів дозвільного характеру в розмірі двох неоподаткованих мінімумів доходів громадян
(28 грн.). Проте, рішення Одеської міської ради від 26.01.2007 року № 840-V «Про встановлення розміру платиза користування даними Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси» на виконання вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» в редакції від 06.09.2005 року № 2806-IV, враховуючи методичні рекомендації, затверджені головою Державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва України від 01.02.2006 року встановлює плату за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру (8 грн.).
Також слід зауважити, що на протязі дії рішення Одеської міської ради від 26.01.2007 року № 840-V «Про встановлення розміру платиза користування даними Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси» жодної довідки з Реєстру не було видано у зв’язку з відсутністю відповідних запитів.
Вищевикладене зумовило необхідність скасування зазначеного рішення.
2. Ціль державного регулювання.
Проект рішення спрямовано на вдосконалення нормативно-правового забезпечення користування даними Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси
3. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей.
Альтернативними способами досягнення встановленої мети є залишення рішення у діючій редакції або внесення до нього відповідних змін. Обидва способи будуть суперечити нормам діючого законодавства оскільки Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» зі змінами від 11.02.2010 р. № 1869-VI не передбачає повноважень міської ради щодо встановлення розміру плати за користування даними реєстру.
4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми, і відповідні заходи.
Для розв’язання суперечності нормативно-правових актів в сфері користування Реєстром документів дозвільного характеру використовується спосіб дерегуляції. Рішення «Про визнання таким, що втратило чинність рішення Одеської міської ради від 26.01.2007 р. № 840-V «Про встановлення розміру плати за користування даними Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси» скасовує розмір плати за користування Реєстром документів дозвільного характеру на місцевому рівні, що дозволить привести місцеві нормативно-правові акти у відповідність до вимог чинного законодавства.
Дія акту поширюється на територію м. Одеса. Акт доводиться до відома суб’єктів відносин через засоби масової інформації, шляхом розміщення на інформаційних стендах в дозвільному центрі тощо.
5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі скасування регуляторного акта.
Скасування цього регуляторного акту дозволить упорядкувати нормативно-правове забезпечення користування даними Реєстру документів дозвільного характеру м. Одеси.
Можливість досягнення визначених цілей у разі скасування регуляторного акта полягає у рівні дотримання чинного законодавства сторонами взаємовідносин.
6. Очікуванні результати скасування акта.
Скасування цього регуляторного акту дозволить забезпечити виконання діючого Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності зі змінами».
7. Показники результативності акта.
Регуляторний акт досягне своєї мети, якщо розмір плати за користування Реєстром документів дозвільного характеру на місцевому рівні буде приведено у відповідність до вимог діючого законодавства.
8. Заходи, за допомогою яких здійснюється відстеження результативності акта
Відстеження результативності регуляторного акту буде відбуватися в порядку передбаченому ст. ст. 10, 37 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Зауваження та пропозиції до проекту рішення приймаються до управління дозвільних та погоджувальних процедур Одеської міської ради (65082, м. Одеса, вул. Преображенська, 21 та на е-mail: URISP@ukr.net,
т. 720-70-27), а також на адресу юридичного департаменту Одеської міської ради (65004, м. Одеса, Думська площа, 1 та на e-mail: reguljatornost@ukr.net) протягом одного місяця з моменту оприлюднення.
Начальник управління
дозвільних та погоджувальних
процедур Одеської міської ради Є. М. Брилько