10:14:19   |   20 september 2020   |   EN | RU | UA

webcam
City programs
Projects discussion
Auctions
International cooperation
Odesa Invest
City map
Virtual Odessa
Movie about Odessa
Photoalbum
City Symbolics
Odessa theatres
Odessa museums
Odessa monuments
Parks of Odessa
Odessa Zoo
Hotels of Odessa
Odessa Tourist
About the city
For the businessmen
Legal consultation
Odessa in figures
Enterprise of Odessa
Plan of city transport traffic
Emergency and enquiry services
Find
Subscribe to
news

Nothing was found.




/ Main / Statutory acts / Resolutions of the Executive Committee / №502 от 18.09.2006

№502 от 18.09.2006

О работе архитектурно-градостроительного совета при управлении архитектуры и градостроительства Одесского городского совета Втратило чинність

Втратило чинність згідно рішення виконавчого комітету №1499 від 11.12.2008р.
 
 
 
Рішення
виконавчого комітету
Одеської міської ради
№ 502 від 18.09.06р. 
 
Про роботу архітектурно-містобудівної 
ради при управлінні архітектури та
містобудування Одеської міської ради
 
 
         Розглянувши матеріали, надані управлінням архітектури та містобудування Одеської міської ради, узагальнену інформацію, що надана комісією, яка створена розпорядженням міського голови від 03.08.2006р.  № 830-01р „Про проведення перевірки роботи містобудівної ради при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради” (далі – містобудівна рада), виконавчий комітет Одеської міської ради
  
ВИРІШИВ:
  
1. Взяти до відома інформацію, надану комісією, яка створена розпорядженням міського голови від 03.08.2006р. №830-01р „Про проведення перевірки роботи містобудівної ради при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради”.
 
2. Затвердити новий склад архітектурно-містобудівної ради (додаток 1) та нове положення про неї (додаток 2).  
       
3. Доручити управлінню архітектури та містобудування та управлінню інформації забезпечити широке інформування громадськості і засобів масової інформації про діяльність архітектурно-містобудівної ради та рішення, які нею приймаються. 
 
4. Вважати такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 16.10.2003 р. № 530 «Про роботу містобудівної ради при управлінні архітектури і містобудування Одеської міської ради» та від 28.05.2005 р. № 212 «Про внесення змін до складу містобудівної ради при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради».
 
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Кучука М.І.
 
 
 Міський голова                                                                    Е. Гурвіц
  
Керуюча справами                                                               Т. Єршова

 
Додаток 1
до рішення
виконавчого комітету
Одеської міської ради   
№ 502 від 18.09.06р.
                
 
СКЛАД АРХІТЕКТУРНО-МІСТОБУДІВНОЇ РАДИ
 при управління архітектури та містобудування
Одеської міської ради
 
Колокольников Володимир Іванович
-
голова містобудівної ради,
начальник управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;
 
Касімов Марат Міргазіянович
-
заступник голови містобудівної  ради,
перший заступник начальника управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;
 
Детильє Оксана Леонідівна
-
секретар містобудівної ради.
 
Члени містобудівної ради:
Андрієнко Микола Миколайович
-
член виконавчого комітету Одеської міської ради, голова правління науково-технічної асоціації “Підйомні споруди”;
 
Бєліков Юрій Володимирович
 
 
-
головний архітектор проектної студії “Бельетаж”, член Спілки архітекторів України (за згодою);
 
Боровський Микола Дмитрович
-
голова постійної комісії Одеської міської ради з землеустрою і земельних правових відносин
(за згодою);
 
Боринська Тетяна Сергіївна
-
завідувач відділом територіального управління по Приморському району управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;
 
Вовк Олександра Валентинівна
-
начальник архітектурно-планувальної майстерні КП “Будова”;
Голод Валентин Феофанович
-
головний спеціаліст АП “Одескомунпроект”, член Спілки архітекторів України (за згодою);
 
Гольдвар Семен Миронович
-
головний спеціаліст АП “Одесцівільпроект”, член Спілки архітекторів України (за згодою);
 
Глазирін Володимир Львович
-
член Правління Одеської обласної організації Спілки архітекторів України (за згодою);
 
Графов Сергій Сергійович
-
консультант заступника Одеського міського голови;
 
Греков Олександр Сергійович
-
начальник відділу містобудівного моніторингу та реалізації генерального плану управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;
 
Євраш Вадим Григорович
-
заступник начальника управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;
 
Єрохіна Наталія Олександрівна
-
завідувач відділом територіального управління по Суворовському району управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;
 
Зірчук В’ячеслав Євгенович
-
член Правління Одеської обласної організації Спілки архітекторів України (за згодою);
 
Кліментьєв Іван Миколайович
-
головний санітарний лікар м. Одеси (за згодою);
 
Кліментьєв Олег Ігорович
-
директор КП “Одеспроект”
(за згодою);
 
Ковріжних Ірина Савватіївна
-
начальник Одеського міського управління земельних ресурсів;
 
Крук В’ячеслав Юлійович
-
голова постійної комісії Одеської міської ради з екології (за згодою);
 
Мещеряков Володимир Миколайович
-
начальник управління з питань охорони об’єктів культурної спадщини Одеської міської ради;
 
Мироненко Василь Іванович
-
голова Правління Одеської обласної організації Спілки архітекторів України (за згодою);
 
Некрасов Володимир Іванович
-
начальник ООС “Укрінвестекспертиза”
(за згодою);
 
Орлов Олександр Віталійович
-
секретар постійної комісії Одеської міської ради з будівництва та архітектури (за згодою);
 
Рафаєвич Михайло Зіновійович
-
заступник голови постійної комісії Одеської міської ради з охорони об’єктів культурної спадщини
(за згодою);
 
Рева Михайло Леонідович
-
член виконавчого комітету Одеської міської ради (за згодою);
 
Свейда Артур Янович
-
головний архітектор ТОВ “Домус”
(за згодою);
 
Сліпченко Ганна Вікторівна
-
завідувач відділом територіального управління по Малиновському району управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;
 
Стас Іван Ілліч
-
начальник управління капітального будівництва Одеської міської ради;
 
Суханов Володимир Геннадійович
-
директор НВЦ «Екобуд» (за згодою);
 
Тарпан Руслан Серафімович
 
-
депутат Одеської міської ради
(за згодою);
 
Уреньов Валерій Павлович
-
професор, директор Архітектурного інституту Одеської державної будівництва та архітектури
(за згодою);
Урсулян Ігор Павлович
-
депутат Одеської міської ради
(за згодою);
 
Форостянов Георгій Володимирович
-
голова постійної комісії Одеської міської ради з будівництва та архітектури
(за згодою);
 
Хлицов Петро Володимирович
-
заступник голови постійної комісії Одеської міської ради з будівництва та архітектури (за згодою);
 
Хом’яков Дмитро Миколайович
-
директор АТ “Одесцівільпроект”;
 
Чепелев Володимир Миколайович
-
головний художник міста Одеси;
 
Четаков Юрій Іванович
-
заступник начальника управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;
 
Чугунов Руслан Миколайович
-
заступник начальника юридичного управління Одеської міської ради;
 
Шелковенко Марина Володимирівна
-
завідувач відділом територіального управління по Київському району управління архітектури та містобудування Одеської міської ради;
 
Шкарупа Валентин Якович
-
член Спілки архітекторів України
(за згодою);
 
Шнайдер Станіслав Аркадійович
-
голова постійної комісії Одеської міської ради з охорони об’єктів культурної спадщини (за згодою);
 
Штербуль Наталія Анатоліївна
-
начальник управління охорони об’єктів культурної спадщини Одеської облдержадміністрації                      (за згодою);
 
Яровий Володимир Анатольович
-
начальник управління містобудівної політики та архітектури Одеської облдержадміністрації (за згодою).
 
 
 
 
Керуюча справами                                                                         Т.М. Єршова

Додаток 2
до рішення
виконавчого комітету
Одеської міськради
№ 502 від 18.09.06р.
  
ПОЛОЖЕННЯ
про архітектурно-містобудівну раду при управлінні архітектури та
 містобудування Одеської міської ради
 
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
1.1. Архітектурно-містобудівна рада при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради (далі – містобудівна рада) створена з метою професійного колегіального розгляду і обговорювання містобудівних, архітектурних, художніх, інженерних проектних рішень об’єктів архітектури, містобудування і, в разі потреби, основних положень архітектурно-планувальних завдань та програм щодо розробки значних об'єктів архітектури та містобудування.
1.2. Містобудівна рада створена за рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради і постійно діє як дорадчий орган при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради (далі – УАМ).
1.3. Містобудівна рада здійснює свою діяльність згідно із законодавством та цим положенням, розробленим на основі Типового положення про архітектурно-містобудівну раду, затвердженого наказом Держбуду України від 01.09.1999 р. № 210.
1.4. Містобудівна рада розглядає містобудівні та архітектурні рішення передпроектної і проектної документації, яка розробляється на замовлення юридичних і фізичних осіб, незалежно від відомчої належності і форм власності, на території м. Одеси і підлягає затвердженню.
 
2. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МІСТОБУДІВНОЇ РАДИ
 
2.1. Містобудівна рада розглядає і дає рекомендації УАМ, іншим органам Одеської міської ради, замовникам (юридичним і фізичним особам) і розробникам проектної документації щодо її доопрацювання та затвердження, а саме:
- генерального плану міста, схем планування територій і проектів детального планування територій, проектів забудови та іншої містобудівної документації;
- архітектурних, планувальних, художніх та інженерних рішень проектів об'єктів архітектури і містобудування (будинки і споруди житлово-цивільного, комунального, промислового та іншого призначення, їх комплекси, об'єкти благоустрою, садово-паркової та ландшафтної архітектури, монументального і монументально-декоративного мистецтва, інтер’єри громадських будинків);
- проектних пропозицій та техніко-економічних обґрунтувань на розміщення, проектування і будівництво об'єктів в історичній забудові, що має місцеву, регіональну, загальнодержавну (національну) чи світову цінність; у зонах, прилеглих до пам'ятників історії, культури та природи;
- передпроектних досліджень, що пов'язані із розробкою інвестиційних програм на нове будівництво, реконструкцію існуючих об'єктів і комплексів, а також на реставрацію пам'ятників архітектури і містобудування;
- проектів міського дизайну (реклама, малі архітектурні форми, тощо);
- проектів місцевих правил забудови, інших нормативно-правових актів місцевого значення в сфері містобудування і архітектури;
- архітектурно-планувальних завдань на значні об'єкти містобудування і архітектури, що розміщуються на територіях, для яких не розроблено проекти детального планування або відсутня затверджена у встановленому порядку інша містобудівна документація, а також на проектування об'єктів, що розміщуються в зоні охорони пам'ятників історії і культури або можуть негативно впливати на території і об'єкти природно-заповідного фонду.
На розгляд містобудівної ради можуть виноситись архітектурні і містобудівні рішення з метою їх попереднього узгодження для подальшого проектування.
 
3. СКЛАД І СТРУКТУРА МІСТОБУДІВНОЇ РАДИ
 
3.1. Містобудівна рада створюється в складі голови ради, його заступників, членів ради та секретаря.
3.2. Головою містобудівної ради є начальник УАМ.
3.3. Склад містобудівної ради формується з найбільш авторитетних і висококваліфікованих фахівців - архітекторів і містобудівельників, які складають не менше половини загальної кількості членів ради, а також інженерів, будівельників, науковців, представників місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, представників міських органів державного контролю, творчих спілок та інших громадських професійних організацій.
3.4. На засіданні містобудівної ради, у разі потреби, крім замовників та розробників проекту, можуть бути запрошені без права голосування представники зацікавлених державних і недержавних установ, проектних, науково-дослідних і громадських організацій, експертизи, преса. Також на засіданнях містобудівної ради мають право бути присутніми інші зацікавлені громадяни.
3.5. Секретарем містобудівної ради, на правах сумісника, є начальник відділу узгоджень проектної документації УАМ.
3.6. Для попереднього рецензування проектів, що розглядаються містобудівною радою можуть залучатися фахівці, у тому числі ті, які входять до складу ради, але, без права голосування по даним проектам.
 
4. ПРАВА МІСТОБУДІВНОЇ РАДИ
 
4.1. Містобудівна рада має право:
- розглядати і схвалювати містобудівні, архітектурні та інженерні проектні рішення, роботи з монументально-прикладного мистецтва, благоустрою, художнього оформлення, розроблені відповідно до законодавства, державних будівельних стандартів, норм і Правил забудови
м. Одеси, затвердженої містобудівної документації;
- надавати рекомендації та висновки місцевому органу містобудування та архітектури, іншим органам виконавчої влади та виконавчому комітету Одеської міської ради, замовникам і розробникам містобудівної, проектно-кошторисної документації щодо її узгодження, доопрацювання або затвердження;
- при розгляді архітектурно-планувальних завдань, вносити пропозиції УАМ про доцільність внесення необхідних додаткових вимог або рекомендувати проведення конкурсу на планування і забудову окремої ділянки або окремого об'єкта архітектури;
- готувати і передавати для публікації в пресі матеріали, що розглянуті на засіданнях містобудівної ради;
- надавати органам виконавчої влади та місцевого самоврядування і замовникам рекомендації щодо здійснення у необхідних випадках, передпроектних робіт і інших заходів з охорони пам'яток історії та культури, у тому числі містобудування, архітектури та історичної забудови.
4.2. Члени містобудівної ради повинні бути присутніми на її засіданнях, брати активну участь в обговоренні питань, що розглядаються, сприяти виконанню рекомендацій і висновків містобудівної ради, якісно і вчасно виконувати доручення щодо підготовки питань для обговорення на засіданнях.
4.3. Члени містобудівної ради мають право широкого та вільного обміну думками з кола питань, що розглядаються на засіданнях, ознайомлюватися з усіма матеріалами, що обговорюються, висловлювати свою точку зору щодо рішень містобудівної ради та брати участь у голосуванні.
4.4. Голова містобудівної ради (заступник), якщо він є автором проекту, право на розробку якого здобуте в результаті конкурсу і який розглядається, не має права вести засідання.
4.5. Члени ради в аналогічному випадку не мають права голосувати за свій авторський проект.
4.6. Члени містобудівної ради беруть участь у її роботі на громадських засадах.
4.7. Містобудівна рада проводить свою діяльність на основі принципу гласності з урахуванням громадської думки, відповідно до пункту 5.9 цього положення.
 
5. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МІСТОБУДІВНОЇ РАДИ
 
5.1. Формою роботи містобудівної ради є засідання, що проводяться за планами та з порядком денним, що складаються її секретарем (секретаріатом) на основі подання замовниками (інвесторами) або (за їх дорученням) розробниками проектів на погодження УАМ.
Чергові засідання містобудівної ради скликаються за потребу, але не менше за один разу на місяць. Позачергові засідання містобудівної ради скликаються за рішенням її голови або за пропозиціями більшості членів ради.
Включення проекту до плану розгляду містобудівної ради може бути здійснене за рішенням голови ради і його заступників, на пропозицію більшості членів ради, відповідних структурних підрозділів органів виконавчої влади або виконавчого комітету Одеської міської ради, громадських організацій або за ініціативою замовника.
5.2. Плани робіт обговорюються на засіданнях ради, затверджуються її головою та мають бути оприлюднені в доступних для населення приміщеннях УАМ.
5.3. Організаційне і матеріально-технічне забезпечення роботи містобудівної ради покладається на УАМ.
5.4. Засідання містобудівної ради вважаються правомочними при наявності не менше за 2/3 її складу.
5.5. Висновки та рекомендації містобудівної ради приймаються простою більшістю голосів відкритим голосуванням. З окремих питань, на вимогу членів ради або її голови, може бути проведене таємне голосування.
5.6. Проектні та інші матеріали на розгляд ради надаються замовником або, за його дорученням, проектувальником у термін, що необхідний для попереднього ознайомлення з матеріалами членів ради, рецензентів та громадськості. Термін розгляду і дата кожного засідання містобудівної ради визначаються головою ради або його заступниками.
5.7. Склад матеріалів, що надаються на розгляд містобудівної ради, повинен відповідати вимогам ДБН А.2.2-3-97 щодо складу проектної документації відповідної стадії проектування і надається у тій частині, яка узгоджується УАМ.
Об'єм додаткових демонстраційних матеріалів, що необхідні для розгляду проекту, повинен бути обумовлений при наданні замовнику архітектурно-планувального завдання на проектування об'єкта.
5.8. На засіданні містобудівної ради доповідачем є автор проекту, рецензент надає свої висновки або висновки групи рецензентів.
5.9. Засідання містобудівної ради мають бути відкритими для представників засобів масової інформації, громадських організацій та інших зацікавлених осіб.
У разі потреби, за дорученням виконавчого комітету Одеської міської ради, або голови містобудівної ради, для врахування громадської думки перед засіданням можуть проводитись громадські обговорення окремих проектів за участю Національної спілки архітекторів України.
5.10. Висновки, зауваження і рекомендації містобудівної ради оформляються протоколом, який підписується головуючим на засіданні і секретарем ради.
На бажання членів містобудівної ради, не згодних з прийнятим рішенням, в протоколі засідання зазначається їх особиста думка.
5.11. Термін розгляду поданої до містобудівної ради проектної документації встановлюється в залежності від складності та обсягів проектованого об'єкта, але не може бути більшим одного місяця.
5.12. До протоколу містобудівної ради не можуть бути включені зауваження і рекомендації щодо містобудівних, архітектурних та інженерних рішень об'єкта архітектури, його внутрішнього оздоблення, інші умови і зауваження, якщо вони не випливають з положень актів законодавства, державних стандартів, будівельних норм і правил, затвердженої містобудівної документації, Правил забудови м. Одеси, не зумовлені необхідністю збереження характеру існуючої забудови довкілля і охорони пам'яток історії і культури та вимагають внесення змін у архітектурно-планувальне завдання, що надано замовнику.
Зауваження, що стосуються права автора на вибір художньо-естетичних засобів вирішення творчих питань при проектуванні, повинні носити характер рекомендацій.
5.13. У разі незгоди із загальними висновками ради щодо проекту, більшість членів ради або замовник можуть подати проект на розгляд архітектурно-містобудівної ради спеціально уповноваженого органу містобудування і архітектуру вищого рівня.
Висновки архітектурно-містобудівної ради органу містобудування і архітектури вищого рівня повинні бути враховані при підготуванні висновків щодо доопрацювання або затвердження проекту УАМ.
5.14. На засіданнях архітектурно-містобудівної ради органів містобудування і архітектури вищого рівня розглядаються архітектурні рішення об'єктів архітектури, авторами яких є головний архітектор міста (його заступники), якщо право на його розробку отримано не за результатами архітектурного або містобудівного конкурсу.
 
6. УПРОВАДЖЕННЯ РІШЕНЬ МІСТОБУДІВНОЇ РАДИ
 
6.1. Протокол засідання містобудівної ради не є документом, що засвідчує остаточне погодження містобудівних, архітектурних, інженерних і інших проектних рішень розглянутого проекту.
6.2. Висновки, зауваження та рекомендації, викладені в протоколі містобудівної ради, повинні бути враховані у висновках про погодження або відхилення проекту, які складаються на основі протоколу містобудівної ради і підписуються начальником УАМ або його заступником.
6.3. Висновок про погодження може бути наданий:
- без зауважень, якщо таким є висновок містобудівної ради;
- із зауваженнями щодо доопрацюванню проекту, у тому числі на наступних стадіях проектування.
При погодженні проекту УАМ може вимагати від замовника і проектувальника внести до проекту не всі зауваження та рекомендацій містобудівної ради, а лише ті, що стосуються потреби дотримання положень актів законодавства, державних стандартів, будівельних норм і правил, затвердженої містобудівної документації, місцевих правил забудови.
 
   
Керуюча справами                                                                         Т.М. Єршова


Page is created: 23.09.2006 13:07
INVEST IN ODESSA
More

September 7 - 8
"Oceanman Odessa-2019"

More ODESSA TOURIST
More
Results of the Intercultural Cities Index
More Odessa Development
strategy 2022

More The History of Odessa Football
More